Bicepsové zdvihy nadhmatem

bicepsový zdvih nadhmatem

Bicepsový zdvih nadhmatem je důležitý cviky především pro rozvoj svalů předloktí, které jsou, ale podle mě z estetického hlediska poměrně důležité. Velké předloktí prostě vypadá dobře a proto je potřeba jej pořádně procvičovat.

Zapojené svaly

hlavní zapojené svaly

pažní sval

vřetení sval

vedlejší zapojené svaly

biceps

Technika cviku

  1. Vezměte EZ činku a chytněte ji nadhmatem, širokým úchopem.
    • Tip1: Můžete použít i klasickou rovnou činku, ale při použití EZ je poloha zápěstí pohodlnější.
    • Tip2: Použijte bezpalcový úchop, cvik sice bude o hodně těžší, ale také bude mít větší efekt.
  2. Pohyb začínejte z co možná největšího protažení bicepsů a vytáhněte činku nahoru.
  3. Spouštějte činku pomalu(2-4 vteřiny) zpět do úvodní polohy.
    1. Tip: Lokty držte po celou dobu zafixované, tak abyste si při pohybu nepomáhali švihem.  

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *