Kliky na bradlech

kliky na bradlech

Kliky na bradlech jsou skvělým cvikem na rozvoj tricepsu, který můžete cvičit s vlastní vahou. Je však důležité držet správnou polohou, tedy držet tělo po celou dobu co možná nejvíce kolmo směrek v podlaze, tak aby zabíraly nejvíce právě tricepsy a eliminovalo se zapojení prsních svalů.

Zapojené svaly

hlavní zapojené svaly

trojhlavý sval pažní

vedlejší zapojené svaly

velký sval prsní

malý sval prsní

přední hlava deltového svalu

Technika provedení

  1. Udělejte vzpor na bradlech a zpevněte střed těla.
  2. Pomalu se spouštějte z výchozí polohy a lokty zržte po celou dobu pohybu u těla(nesmí se rozjíždět do stran). Tělo se snažte držet po celou dobu kolmo k podlaze abyste přenášeli co nejvíce napětí do tricepsů.
    • Tip: Negativní fázi pohybu provádějte alespoň 3 – 4 sekundy, díky tomu dokážete skutečně využít každé opakování.
  3. Ze spodní polohy vytlačte tělo zpět nahoru pomocí tricepsů. V horní pozici podržte kontrakci alespoň 2 sekundy.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *