Korte

Korte

Pokud chcete zvýšit svoji celkovou sílu a také nabrat nějaké to kilo, tak tento trénink je pro Vás skvělou volbou. Původně je určen především pro silové sportovce, ale s drobnými úpravami je vhodný i pro běžné cvičence.

Co to je trénink korte

Trénink podle rakouského silového trojbojaře Stephana Korteho. Jedná se o full body trénink, kdy v každém z tréninků cvičíte dřepy, bench press a mrtvé tahy. Trénink má dvě fáze, objemovou a předsoutěžní, jelikož nám jde hlavně o nábírání svalové hmoty, tak si představíme právě jeho objemovou část.

Intenzita a frekvence tréninku

Trénovat budete 3x týdně, tak aby mezi tréninky byl vždy alespoň 1 den volna. Kolik si na činku naložit spočítáte podle maximální váhy se kterou zvládnete 1 opakování. Začínáte na 58% vaší maximálky a každý další týden váhu zvýšíte o 2%.

Doplňkové cviky

Jelikož nám nejde pouze o zvýšení síly u těchto tří cviků, tak do tréninku zařadíme také doplňkové cviky, které zatíží ostatní svalové partie.

Výživa v průběhu tréninku korte

Korte je čtyřtýdenní trénink a jelikož v každé tréninkové jednotce děláte základní silové cviky, tak je poměrně náročný na nervový a imunitní systém. Proto je důležité mít v průběhu tréninku pravidelný režim a příjmat dostatek živin.

Kromě kvalitní stravy také nebude o věci zařadit vhodnou suplementaci. Protein nebo gainer, podle vaší tělesné stavby a komplex vitamínů, které pomohou vašemu imunitnímu systému.

Rozpis tréninku

 Použité váhy
1. týden 58% z 1 MO*
2. týden 60% z 1 MO*
3. týden 62% z 1 MO*
4. týden 64% z 1 MO*
*1 MO je váha se kterou jste schoni vykonat jedno plnohodnotné opakování

1. tréninkový den

2. tréninkový den

3. tréninkový den

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *