Objemový jídelníček

Jídelníček pro 70 Kg cvičence

Příklad objemového jídelníčku na jeden den, při tomto množství surovin je ideální pro 70 Kg cvičence. Pokud se budete řídit tímto jídelníčkem, tak denně přijmete asi 2023 kalorií, 140 g bílkovin a 250 g sacharidů v závislosti na tom jaký použijete protein, gainer atd. Pokud vážíte více než 70 Kg, tak stačí když množství surovin adekvátně zvednete a jídelníček bude platit i pro Vás.

Základní stavební kameny objemového jídelníčku

  • Základem vlastně každého zdravého jídelníčku je pravidelný příjem potravy. Jednoduše musíte dbát na to abyste nikdy neměli hlad.
  • Jídla je potřeba rozdělit do celého dne, tak aby vaše tělo bylo rovnoměrně vyživováno. Mezi jídly nenechávejte mezeru delší než 3 hodiny.
  • Bílkoviny jsou základním stavebním kamenem svalové hmoty, proto je jejich dostatečný příjem velice důležitý.
  • Dbejte na to, abyste příjmali bílkoviny z různých zdrojů(Maso, mléko, vajíčka)
  • Při objemu je také důležitý příjem sacharidů. Mělo by se však jednak o složitější formy sacharidů z rýže, těstovin nebo brambor.
  • Nebojte se tuků, tedy těch dobrých. Různé druhy oříšků obsahují Omega 3 a 6 mastné kyseliny, které jsou do objemu skvělou volbou.
  • Pokud nestíháte pravidelně jíst, můžete místo jídla zvolit kvalitní gainer, který by měl jídlo poměrně dobře nahradit. Vybrat ten správný vám pomohou naše recenze gainerů.

Snídaně

Svačina

Oběd

Svačina

Před tréninkem

Po tréninku

Večerě

Před spánkem

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *