Rozpažování s jednoručkami

rozpažování s jednoručkami

Rožpažování s jednoručkami je izolovaný cvik vhodný k rozcvičení před tréninkem prsou, předunavení prsních svalů nebo jako poslední cvik v tréninku vhodný ke konečnému napumpování prsních svalů.

Biomechanika při tomto cviku neumožňuje použití vysokých zátěží, proto bych doporučil zvolit raději menší zátěž, ale dosáhnout co největšího protažení prsních svalů.

Zapojené svaly

hlavní zapojené svaly

velký sval prsní

malý sval prsní

vedlejší zapojené svaly

přední hlava deltového svalu

biceps

Technika provedení

  1. Lehněte si na rovnou nebo šikmou lavičku, do rukou si vemte jednoručky. Ruce držte nad prsními svaly pokrčené v loktech.
  2. Pomalu spouštějte ruce do spodní polohy. Snažte se dosáhnout co možná největšího protažení prsních svalů, samozřejmě s ohledem na stav vašich ramen.
  3. Vteřinu vydržte ve spodní poloze a vraťte zátěž pomocí prsních svalů zpět do úvodní polohy, snažte se zapojit co nejvíce právě prsní svaly.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *