Tlaky s jednoručkami hlavou dolů

tlaky jednoruček hlavou dolů

Pro zatížení spodní části prsních svalů je samozřejmě potřeba použít negativní sklon lavičky. Většina lidí má samozřejmě spíše problém s rozvojem horní části prsních svalů, ale tlaky nebo bench press hlavou dolů má jistě v objemovém tréninku prsou své místo.

Zapojené svaly

hlavní zapojené svaly

velký sval prsní

malý sval prsní

vedlejší zapojené svaly

přední hlava deltového svalu

triceps

Technika provedení

  1. Lehněte si na šikmou lavičku, ideální úhel sklonu je -20° až -30°, s činkami v rukou nebo si činky nechte podat od sparing partnera.
  2. Ramena mějte stáhlá dozadu jako při kalsickém bechpressu nebo tlacích a činky vytlačte nahoru.
  3. Z výchozí polohy pomalu spouštějte činky dolů, abyste dosáhli co největšího protažení prsních svalů. Po celou dobu dbejte na to, aby byla dráha pohybu kolmá k zemi.
  4. Činky vytlačte zpět do výchozí polohy.
    • Tip: Pohyb zasvate v horní poloze vždy tak abyste měli mezi činkami alespoň 10 cm mezeru. Tímto zajistíte, že vaše prsní svaly budou pod zátěží po celou dobu vykonávání cviku. 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *