Workout

workout

Mezi hlavní výhody Workoutu patří především jeho jednoduchost. Spousta jeho cviků se dá provozovat doma, další poté na hřištích. Workout hřiště v Česku přibývají díky popularitě Workoutu. Jinými slovy člověk nepotřebuje mít doma svoje vlastní fitko k tomu aby si kvalitně zacvičil.

Další velkou výhodou je to, že člověk dokáže své tělo díky těmto cvikům aktivně využívat. Stane se mrštnějším, pohyblivějším a celkově komplexnější, tohle člověk díky zvedání kotoučů získává jen těžko.

Spousta lidí Workout volí pro jeho čistotu a něco nového, já osobně mám na Workoutu rád to že je zde krásně vidět Váš progres, ve fitku jsem svůj progres pozoroval pouze v přidaném závaží, tady ale vydím svůj progres již v tom jak provádím samotný cvik protože již z provedení lze vyčíst na jaké úrovni člověk je.

Ovšem pozor Workout má i své stinné stránky, tak jak již zmiňoval například profesionál Filip Grznár Workout nerozvíjí některé partie těla a to zejména ramena a nohy, proto člověku může způsobit zdravotní problémy, stejně tak i nesprávné provádění cviků a zbytečný hazard při workout cvičení.

Proto se vyplatí navštěvovat i fitko.

Spousta začátečníků se Workoutu bojí kvůli jeho náročnosti, ale není se čeho bát každý se může zlepšovat a posouvat se.workout hřiště

Workout – základní cviky

Kliky

Kliky každý z nás zná, jedná se o

cvik který by měl zapojovatpředevším prsní svalstvo avšak jsou také kliky při kterých zátěž přebírá triceps a z části ramena.

Kliky na bradlech

Jedná se o kliky prováděné na bradlech při kterých zabírají prsní svaly a triceps podle způsobu provedení a náklonu těla, při tomto cviku se často využívá přídavného závaží na opasku,na tomto cviku je velmi dobře pozorovatelný progres.

Techniku doporučuji probrat s někým zkušeným, tento cvik je velmi náročný na správné provedení.

Shyby

shyby

Jedná se o klasické přítahy těla k hrazdě. Hlavní práci zde odvádí široký sval zádový, částečné pak střední část zad a biceps.

Cvik má dvě hlavní provedení, uchopení nadhmatem a podhmatem. Podhmat se doporučuje začátečníkům protože velkou práci zde odvádí biceps díky čemu nespočívá tolik práce na zádových svalech.

Závěr

Workout je nepochybně výbornou alternativou ke klasickému cvičení s činkami. Především v letních měsících je příjemné si zacvičit venku.

Workout vám také pomůže více zapojit různé stabilizační svaly, které v posilovně opomíjíte, ale jiné(např. nohy) zase neprocvičíte dostatečně.

Určitě dejte workoutu šanci. Tělo je potřeba rozvíjet všemi dostuplnými prostředky.

Máte workout rádi, něco vám na něm vadí nebo máte dotaz? Vyjádřete se v komentářích..