Zdvih na scottově lavici

Bicepsový zdvih na scottově lavici

Zdvihy na Scottově lavici jsou izolovaným cvikem na bicepsy. Tento cvik zatěžuje především spodní část bicepsu, a svaly předloktí. U tohoto cviku samozřejmě existuje hned několik modifikací. Můžete použít klasickou rovnou činku, EZ činku, nebo jednoručky.

Zapojené svaly

biceps

Technika provedení

  1. Výšku sedáku nastavte tak, aby jste se podpaždím opírali o horní hranu opěrky a posaďte se na scottovu lavici.
  2. Vezměte si dlouhou činku(úchop na šíři ramen), opřete se celým nadloktím o opěrku a činku zvedněte do horní polohy. Toto bude startovací pozice.
    • Tip: Místo dlouhé činky můžete použít EZ činku a zvolit úzký úchop podhmatem.
  3. Pomalu pouštějte činku až do téměř propnutých paží.
  4. Bez švihu, pouze pomocí bicepsů vytáhněte zátěž zpět do úvodní pozice. Zápěstí mějte po celou dobu fixované, neohýbejte ho dozadu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *