Zkracovačky na bosu

zkracovačky na bosu

Správný rozvoj břišních svalů může být pro některé cvičence problém. Správné provedení tohoto cviků vám pomůže vytvořit břišní svaly jako skála.Hlavní výhodou zkracovaček na bosu je, že můžete dosáhnout maximálního protažení břišních svalů a svaly držíte pod zátěží po celou dobu provádění cviku a tak stačí břišním svalům v tréninku věnovat jen málo času se skvělými výsledky.

Zapojené svaly

přímý sval břišní

Technika provedení

  1.  Lehněte si zády na bosu, tak abyste měli zadek asi 10 cm od země.
  2. Prohněte záda přes bosu abyste dosáhli co největšího protažení břišních svalů. Ruce mějte natažené nad hlavou(na obrázku je provedení s rukama za hlavou) jako byste skákali šipku do vody.
  3. S důrazným výdechem zvedněte horní část těla za pomoci břišních svalů. Pohyb zastavte dříve, než vaše ruce budou svírat s podlahou 90°.
    • Tip: V horní poloze můžete kotrakci několik vteřin podržet a snažit se vytlačit všechen vzduch z plic.
  4. S nádechem se pomalu vracejte zpět do původní polohy.

Pokud máte problémy s rozvojem břišních svalů, nebo jim prostě chcete dát nový impuls, pak vám tento cvik bude skvělým pomocníkem. Díky maximálnímu protažení břišní svaly velmi dobře aktivujete a procvičíte je nevýdaným způsobem i bez použití přidané zátěže.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *